Abonnement Vilkår

Generelt

På RYKAFFE.dk kan du bestille kaffe i 425 grams poser. For at afgive en bestilling på abonnement på RYKAFFE.dk, skal du være fyldt 18 år og være bosiddende i Danmark. Er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Alle priserne på varerne er inklusiv moms og inklusiv levering.

Produktændringer
vi kan nogle gange have udskiftninger i vores abonnement. Skulle en kaffe du abonnerer på udgå af vores sortiment, vil du i stedet modtage en anden kaffe og blive kontaktet med henblik på at ændre eller opsige dit abonnement.

Betalingsmønster
Pengene fra køb af abonnement vil blive trukket D. 1 hver måned. Køber du abonnement på en anden dato, vil du først blive trukket D. 1 næste måned.
Kaffen vil blive leveret til dig den tættest mulige arbejdshverdag efter D. 1, hvor pengene bliver trukket.

Levering
Vi leverer kun til Ry og omegn (indenfor post nummer 8680)

Du kan under køb af kaffe, underrette om vi må hænge kaffen på din dør, hvis du ikke er hjemme når vi banker på. Eller du kan skrive et sted vi kan stille posen. Du skriver det bare i tekstfeltet ved abonnementskøbet.

Ordrebekræftelse
Når du bestiller et kaffeabonnement vil du modtage en ordrebekræftelse via email. Denne skal du kontrollere er i overensstemmelse med din bestilling. Oplever du fejl eller mangler ved din ordre bedes du kontakte kontakt@rykaffe.dk

Kvitteringer
Vi sender auto-generede mails herom. Når vi trækker pengene fra dit din konto; vil du som kvittering få tilsendt en mail der indeholder: Transaktionsnummer, varer og beløb.

Fortrydelsesret ved abonnement
Der er ingen fortrydelsesret på levering af fødevarer. Ønsker du at at fortryde et købt abonnement skal du gøre det inden første levering ved at logge på din konto og stoppe dit abonnement.

hvis din seneste levering ikke møder vores kvalitetstandarder, har du ret til at få leveret en ny pose kaffe. Vi skal dog have den gamle pose tilbage først.

Afbestilling
Ønsker du at afbestille eller flytte en levering skal det ske senest to dage før leveringen. Ved at logge på din konto og springe næste levering over.

Bindingsperiode og opsigelse
Der er ingen bindingsperiode på vores kaffeabonnement og du kan opsige det når du ønsker, ved at logge på din konto og stoppe dit abonnement.
Du kan altid tilgå din abonnementer via siden ”min konto”. Her kan du opsige, udskyde levering, ændre interval, sætte I bero og opsige.

Betaling
Når du bestiller kaffe via abonnement på RYKAFFE.dk, betaler du online vha. betalingskort. Kortholder vil blive trukket for den konkrete levering ved placering af ordren.

Du kan logge på Din Konto og opdatere dine kreditkort oplysninger.

Du kan altid gå ind via RYKAFFE’s hjemmeside, logge ind og under “Mine abonnementer” (Find det under Mine Ordrer) hvor du kan finder dine oplysninger og kan ændre dine abonnementer, så som:
Stoppe dit kaffeabonnement
Opdatere dit kreditkort

Dine personlige oplysninger
For at det er muligt at få et abonnement på RYKAFFE, er det nødvendigt at du lader dig registrere med følgende personlige oplysninger.

Navn
Adresse
Telefonnummer
Email adresse
Betalingskort

RYKAFFE benytter sig af et tredjepartsprogram til at håndtere abonnementer i systemet. Dette program gemmer kun ovenstående oplysninger.

Dine personoplysninger bruges kun til det formål, at kunne levere varen til dig, samt at håndtere dit abonnement.
Oplysninger der er afgivet til RYKAFFE hverken vidergives eller sælges og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Misvedligehold
Misvedligeholder du din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er RYKAFFE berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel